Estimat hoste,
Des de Hotel Maritim volem transmetre un missatge de tranquil·litat i serenor, però també de responsabilitat. El benestar dels nostres treballadors i hostes, així com de la població en general, és el més important per a nosaltres. Per aquest motiu hem ajornat l’obertura del nostre hotel en relació a la data prevista.
Si vostè té una reserva afectada li demanem disculpes i esperem la seva comprensió. Ens posarem en contacte amb vostè el més aviat possible per a oferir-li alternatives o, si ho prefereix, pot contactar amb nosaltres al +34 972 25 63 90, o al correu info@hotelmaritim.es
Així també, volem comunicar la nostra confiança que aquesta situació es resoldrà aviat gràcies a la col·laboració de tots i, en especial, a la gran labor dels equips sanitaris del nostre país.
Mesures d’higiene i seguretat CovidFree
El benestar i la seguretat dels nostres hostes i personal segueix essent la nostra màxima prioritat. Atenent a l’actualitat hem pres mesures addicionals per a garantir la màxima eficiència:
· A les entrades de les zones comuns de l’hotel hem posat a disposició dels clients dispensadors automàtics contactless de gel hidroalcohòlic desinfectant.
· Treballem amb un nou protocol especial de neteja i desinfecció augmentant la freqüència especialment en zones i objectes d’ús comú. El personal treballa amb equips de protecció individual i s’utilitzen només productes homologats que certifiquen el màxim d’eficiència contra el nou virus.
· Tot el personal ha estat format per a poder aplicar correctament els nous protocols i per a prevenir qualsevol contagi o propagació.
· Els horaris de servei són ampliats i organitzats de nou per a garantir els aforaments i les distàncies de seguretat entre clients i entre personal.